AAA AUTO otevřelo pobočky, vozy prodává se slevami

Na základě vládního plánu uvolňování restriktivních opatření, zavedených před více než měsícem kvůli pandemii koronaviru, dnes po pěti týdnech síť AAA AUTO otevřela všech svých 22 prodejních poboček v České republice pro veřejnost. Prodej probíhá za dodržování striktních hygienických opatření. Nadále je také možno koupit vůz on-line bez návštěvy pobočky. Zájem v prvních hodinách byl vysoký, skutečný stav trhu se ukáže po jednom až dvou týdnech.

„Na první den po pěti týdnech, kdy jsme nemohli mít otevřené pobočky, máme zatím prostřednictvím call centra domluveno přes 200 schůzek. Lidé využívají mimořádných výprodejových slev, kterými chceme opět rozhýbat trh. Z domluvených schůzek můžeme usuzovat, že potenciál obchodů bude během dneška ve srovnání s posledním pondělkem před uzavřením poboček zhruba na úrovni 75%. Je ovšem potřeba si uvědomit, že se u nás nejvíce obchodů odehrává spíše po 16. hodině do 22:00, takže do večera by se mohla čísla ještě zlepšit. Dosavadní dnešní poptávku bych tedy vzhledem k veškerým okolnostem hodnotila jako vysokou. Skutečný zájem, který bude indikovat, zda se trh vrací k normálu, bude možné spíše vyhodnotit až po jednom nebo dvou týdnech,“ uvedla Karolína Topolová, generální ředitelka a předsedkyně představenstva AURES Holdings, provozovatele mezinárodní sítě AAA AUTO.

Dalším způsobem, jak chce síť podpořit návštěvu poboček, je zavedení nákupních hodin pro seniory, a to každý den mezi 8:00 a 11:00. „Chceme podobně jako supermarkety umožnit bezpečný nákup seniorům, kteří jsou v době pandemie nejohroženější skupinou,“ dodala Karolína Topolová.

„Důležitou součástí obnovení prodeje je samozřejmě zavedení důsledných protinákazových postupů, požadovaných vládou,“ doplnila Karolína Topolová. Síť AAA AUTO již od začátku pandemie koronaviru pravidelně dezinfikuje nabízené vozy i prostory svých poboček. V souvislosti se znovuotevřením poboček přijala společnost další hygienická a bezpečnostní opatření.

„Prodejci, jejichž zdravotní stav pravidelně kontrolujeme, používají ochranné prostředky, roušky a rukavice. Zákazníci mají v autocentrech k dispozici jednorázové rukavice a dezinfekci a zejména dostatek osobního prostoru tak, aby se nemuseli setkávat s dalšími klienty. Samozřejmě dbáme na všechna pravidla, požadovaná ministerstvem zdravotnictví a ministerstvem průmyslu a obchodu, jako je minimální vzdálenost mezi zákazníky nejméně 2 metry, bezhotovostní platby a zkrácení doby pobytu zákazníků u nás na nezbytné minimum. Na dodržování těchto pravidel dohlíží personál poboček,“ vysvětluje Karolína Topolová.

„Je důležité si uvědomit, že naše areály mají rozlohu mnoha tisíc metrů čtverečních, mnoho činností se odehrává venku a ke koncentraci zákazníků na jednom místě či v uzavřených prostorách nedochází ani za běžného provozu. Pro dezinfekci vozů jsme nakoupili nové technologie a zpřísnili procesy tak, aby auta byla zcela bezpečná,“ dodala Karolína Topolová.

Proces čištění vozů byl vždy v AAA AUTO na vysoké úrovni, nyní byl ještě posílen specificky o úkony posilující dezinfekční účinky. Mezi ně patří dezinfekce všech povrchů, volantu, řadicí páky, klíčů, madel či klik.

Video o těchto postupech je možno shlédnout zde

V posledních téměř pěti týdnech probíhaly prodeje vozů v síti AAA AUTO pouze on-line a s využitím call centra, s dovozem aut zákazníkům domů. Tento systém prodeje zůstane možný i nadále. Podle Karolíny Topolové zájem zákazníků o nákup ojetých vozů neklesl tak nízko, jak by se dalo očekávat, protože koronavirus přišel přesně doprostřed nejsilnější sezóny a lidé budou nyní chtít zrealizovat nedobrovolně odloženou poptávku. „Lidé vědí, že individuální cestování vlastním vozem namísto veřejné dopravy je v době různých epidemií jedním z nejúčinnějších opatření, která pomáhají se nákaze vyhnout,“ upozorňuje Karolína Topolová.

Mohlo by se vám líbit...