Tarraco 1.5 TSI nyní i s pohonem předních kol
Seat nově nabízí SUV Tarraco s pohonem předních kol a automatickou převodovkou DSG. Doposud se vůz nabízel buď s pohonem všech kol, nebo jako předokolka, avšak jedině s manuální převodovkou.
Největší SUV značky Seat bylo doposud nabízeno buď s pohonem předních kol a mechanickou převodovkou, nebo s pohonem všech kol 4Drive a automatickou převodovkou DSG. To se však nyní mění uvedením verze 1.5 TSI 150 k DSG s pohonem předních kol. Nová varianta vychází vstříc všem, pro něž nehraje pohon všech kol tak významnou roli.
Tarraco s pohonem předních kol má pod kapotou zážehový čtyřválec o objemu 1,5 litru, disponující výkonem 110 kW (150 k) v rozmezí 5000 až 6000 ot/min. Maximální točivý moment 250 Nm je k dispozici v rozsahu 1500 až 3500 ot/min. Tarraco s tímto motorem a sedmistupňovou automatickou převodovkou DSG zrychlí z nuly na 100 km/h za 9,5 sekundy a dosahuje nejvyšší rychlosti 198 km/h.
Vlajková loď produktové řady značky Seat v segmentu SUV má na základě zkušební metodiky WLTP může spotřebu benzinu 7,1 – 8,0 l/100 km. Motoristé mají od uvedení nové verze na trh na výběr stupeň výbavy Style nebo Xcellence a interiér s pěti nebo sedmi sedadly.
Model Tarraco, vyráběný ve Wolfsburgu, přispívá ke globálnímu úspěchu značky Seat. Rozšiřování této modelové řady proto bude pokračovat. Po představení nové verze s převodovkou DSG a pohonem předních kol bude na začátku příštího roku uveden na trh stupeň výbavy FR. Na konec roku 2020 je plánováno zahájení prodeje hybridní varianty s možností vnějšího nabíjení.
Cena nového provedení 1.5 TSI DSG s pohonem předních kol začíná na částce 829 900 Kč ve verzi Style.