Tržby Driveramy za první rok na trhu přesáhly miliardu korun

Společnost Driverama ze skupiny AURES Holdings funguje v západní Evropě již rok. Po osmi měsících od spuštění výkupní infrastruktury v Německu zahájila v této zemi maloobchodní prodej. V současné době má Driverama v nabídce přes 1100 prověřených ojetých vozů, které nabízí s patnáctidenní zárukou vrácení peněz v plné výši.

Driverama je technologická společnost, která obchoduje s ojetými vozy v Evropě. Jde o značku, koncept a obchodní subjekt, který byl spuštěn a vyvinut skupinou AURES Holdings. Spojuje to nejlepší ze všech kanálů v oblasti obchodování s ojetými vozy – know-how a fyzickou infrastrukturu skupiny AURES Holdings spolu s jejími dlouholetými unikátními zkušenostmi v oblasti sběru a analýzy dat, nástroji strojového učení, umělou inteligencí a vlastními algoritmy pro výkup a prodej.

V současné době má Driverama 12 poboček v Německu a aktuálně zaměstnává přes 150 zaměstnanců. Na základě 1400 autentických recenzí na serveru Trustpilot je Driverama nejlépe hodnoceným prodejcem aut u našich západních sousedů. Driverama byla skupinou AURES Holdings založena jako společnost určená pro obchodování s ojetými vozy v západní Evropě.

„Driverama doposud vykoupila přes 4000 aut. Z nich se 32% prodalo na německém trhu a zbylých 68% přes ostatní společnosti ze skupiny AURES Holdings na trzích v Česku, Polsku a na Slovensku. Aktuálně nabízíme přes 1100 vozů různých značek a modelů s průměrným stářím do 4 let,“ říká generální ředitel Driveramy Stanislav Gálik.

„Do budoucna se chceme výrazněji zaměřit na obchodování s vozy s alternativními pohony, ať už jde o hybridní, nebo plně elektrické modely. Náš hlavní partner posiluje svou servisní infrastrukturu na diagnostiku a opravy plně elektrických a hybridních vozidel, která jsou na západě mnohem rozšířenější a i ve střední Evropě se zájem o tato auta postupně zvyšuje,“ doplňuje Gálik.

Výraznou tváří Driveramy se v letošním roce stal německý herec Erdoğan Atalay, který je známý především jako představitel hlavní role Semira Gerkhana v populárním seriálu televize RTL jménem Kobra 11. „Tento německý seriál ovlivnil životy spousty lidí. Snaha dělat svět spravedlivější a bojovat proti překupníkům kradených aut, zlodějům a vyděračům je mottem seriálu a v podobném duchu se i my v Driveramě snažíme postavit záporným postavám v oboru a změnit trh s ojetými vozy tak, aby byl celý sektor transparentnější a spravedlivější. Proto Erdoğan skvěle zapadá do naší marketingové strategie,“ chválí si dosavadní spolupráci Stanislav Gálik.

Své kvality Driverama dokazuje na serveru Trustpilot, kde ji zákazníci dlouhodobě hodnotí nejvyšším počtem pěti hvězdiček. To z Driveramy činí nejlépe hodnoceného prodejce aut na tamním trhu s konečným hodnocením 4,9 z pětibodové škály. Během prvního roku fungování dosáhla společnost obratu přesahující 1 miliardu korun.

Driverama pro svůj neustálý růst používá i velmi inovativní marketingové nástroje. V letošním roce například nechala postavit unikátní odtahový vůz postavený na podvozku Mercedes-Benz Sprinter V6 s paketem AMG. „Matchbox delivery truck“, který evokuje krabičku s angličákem, je 8,6 metru dlouhý, 3,3 metru vysoký a 2,3 metru široký. Vejde se do něj každé běžné auto včetně například Mercedesu třídy G a jiných velkých SUV. Celá nástavba je vyladěna do maximálních detailů. Třešničkou na dortu je imitace zavěšení krabičky do regálu a noční podsvícení celé nástavby.

„Každý malý kluk sní o tom, že bude mít svou kolekci matchbox (bburago, jakýchkoli) autíček. Většinu kluků láska k autíčkům nepustí ani v dospělosti. Proto jsme připravili matchbox krabičku v reálné velikosti, která zákazníkům v okolí Berlína přiváží jejich dětské sny,“ komentuje důvody vzniku Stanislav Gálik.

Podle statistik společnosti Driverama se zobchoduje 66% vozů s manuální převodovkou a 34% je s automatickou. Benzínové vozy tvoří 63%, 34% připadá na naftové motorizace a tři procenta aktuálně tvoří vozy s alternativním pohonem. Nejčastěji obchodovaným vozem je Volkswagen Golf, který v posledním roce tvořil 6% prodejů, druhý byl Volkswagen Tiguan s 3,5% a třetí místo obsadil Ford Kuga s 3,1%. Mezi TOP10 se dostala i tuzemská Škoda Octavia, která obsadila 5.místo.

Mohlo by se vám líbit...