Škoda otevřela ve Spojených arabských emirátech svůj největší showroom na světě

Škoda Auto otevřela nové prodejní zastoupení v Dubaji. Na ploše 1200 metrů čtverečních nabízí místo pro 40 vystavených vozů, jedná se tak o největší showroom české automobilky na světě. Portfolio výrobních řad mladoboleslavské značky ve Spojených arabských emirátech nyní zahrnuje šest modelů, mezi které patří také všechny tři modelové řady SUV – Kamiq, Karoq a Kodiaq.

Martin Jahn, člen představenstva společnosti Škoda Auto za oblast prodeje a marketingu, podtrhuje: „Jedním z hlavních prvků programu budoucnosti Next level Škoda je důsledná podpora internacionalizace naší automobilky. Cíleně vstupujeme na nové trhy, abychom mohli i nadále ziskově růst. Otevřením celosvětově největšího showroomu pro vozy Škoda o rozloze 1200 metrů čtverečních v Dubaji podtrhujeme úspěšný globální rozvoj značky. S rozšiřováním přítomnosti ve Spojených arabských emirátech upevňujeme a posilujeme naši pozici.“

Celosvětově největší showroom značky se nachází v Dubaji a na ploše 1200 metrů čtverečních nabízí místo pro 40 vozů. Aby zákazníkům poskytovala optimální poradenské služby, sází automobilka vedle osobního přístupu zaměstnanců také na nejmodernější digitální technologie. Ve Spojených arabských emirátech je česká automobilka zastoupena prodejním partnerem, firmou Ali&Sons, se kterým spolupracuje už od roku 2010. Zákazníci mají nyní možnost navštívit celkem tři showroomy, kromě nové prodejny v Dubaji i jeden v Abu Dhabi a jeden také v Al Ajn.

Modely Scala a Kamiq vstoupily na trh ve Spojených arabských emirátech na konci roku 2020, v prvním čtvrtletí letošního roku nabídku vedle modelu Karoq rozšířila i čtvrtá generace modelu Octavia. Nabídku doplňuje velké SUV Kodiaq a model Superb. Škodovka zde nyní nabízí celkem šest modelových řad, aby tak uspokojila potřeby všech zákazníků.

Pohled na vývoj značky na tomto lokálním trhu dokazuje, že s pro vozy Škoda typickou velkorysou nabídkou prostoru, moderním designem a řadou Simply Clever prvků, automobilka vystihla vkus zákazníků v Perském zálivu. V roce 2020 zvýšila mladoboleslavská automobilka dodávky zákazníkům ve Spojených arabských emirátech o 35%.

Mohlo by se vám líbit...

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.