Škoda Fabia Monte Carlo stojí necelých 450 tisíc korun

Fabia v nové atraktivní výbavě Monte Carlo dostala cenovku. Startuje na částce 444 900 Kč. Cena špičkového provedení se čtyřválcovým motorem se pak šplhá skoro na 550 000 korun.

Škoda Fabia se vrátila na pozici nejprodávanějšího modelu českého trhu. Aby své postavení dále upevnila, přichází se třetím výbavovým stupněm. Nejvyšší specifikace, tradičně pojmenovaná Monte Carlo, přináší oproti provedením Ambition a Style nejen optické změny, ale hlavně rozsáhlou standardní výbavu. České zastoupení mladoboleslavské automobilky dnes zveřejnilo ceníky této varianty a zpřístupnilo zákazníkům modelový konfigurátor.

Nová Škoda Fabia Monte Carlo přichází do prodeje s obsáhlou sériovou výbavou. Ještě nikdy nenabídl tento model tolik jako současná generace a tato lifestylová varianta. Ceny ale nejsou za malý vůz zrovna lidové, což je ale obecně problém této doby, poznamenané nedostatkem komponent a tlakem na drahou elektromobilitu – automobilky pak z cen vozů se spalovacím motorem alespoň trochu dotují drahé elektromobily.

Pokud jde o výbavu, nabízí vrcholné provedení modelové řady Fabia ve standardu mimo jiné šestnáctipalcová litá kola s černým lakováním, sportovní sedadla, karbonový dekor, Bi-LED přední světlomety s přisvěcováním do zatáček, parkovací senzory vpředu i vzadu, bezklíčové zamykání a startování KESSY, USB-C ve vnitřním zpětném zrcátku, dvouzónovou klimatizaci Climatronic a mnoho dalších položek. Kromě řady jiných designových detailů stojí za zmínku takzvaný Color Concept, který kombinuje černé lakování střechy, A-sloupků a vnějších zpětných zrcátek s pěti barvami karoserie.

Zákazníci mohou volit mezi dvěma variantami tříválcového litrového agregátu 1.0 TSI s výkonem buď 70 kW, nebo 81 kW. Zatímco první verze je vždy spojena s pětistupňovou manuální převodovkou, u druhé si lze vybrat šestistupňovou manuální převodovku nebo sedmistupňové dvouspojkové ústrojí DSG.

Vrchol představuje čtyřválcová motorizace 1.5 TSI, dodávaná výhradně s převodovkou DSG. Díky výkonu 110 kW uspokojí i sportovněji založené motoristy. Na malý automobil jde o silný motor, který však Fabii v atraktivním designu souvisejícím s výbavou monte Carlo opravdu sedí.

O Škodě Fabia Monte Carlo jsme psali ZDE

Mohlo by se vám líbit...