Nový paket Dynamic Plus pro Škodu Octavia

Mladoboleslavská automobilka zvýrazňuje emocionální vzhled modelů Škoda Octavia a Octavia Combi novým paketem Dynamic Plus. Možnost individualizace zahrnuje černé charakteristické detaily karoserie, interiér ozvláštňují sportovní sedadla, sportovní volant a černé obložení stropu. Nový paket je k dispozici s většinou motorizací. Svými novými prvky posouvá bestseller opticky blíže k modelům RS.

Nový paket Dynamic Plus pro modely Škoda Octavia a Octavia Combi optickými detaily zvýrazňuje dynamický a elegantní charakter těchto vozů. Vedle černých vnějších zpětných zrcátek, černého rámečku masky chladiče a ztmavených skel Sunset nabídne paket Dynamic Plus také přední spoiler s černým sportovním lemem. Součástí výbavy je i černý zadní difuzor a černý spoiler na víku zavazadlového prostoru karosářské verze liftback.

Vedle sedmnáctipalcových kol Trius z lehkých slitin, lakovaných černou metalízou, jsou k dispozici další sady kol: dvoubarevná kola Hawk o průměru 17 palců v leštěném stříbrném a lesklém černém odstínu. V rozměru 18 palců je to dvoubarevný model Vega, rovněž v černém lesklém a stříbrném leštěném laku a matně černá kola Turini. Elegantní a dynamický styl přináší do interiéru i sportovní sedadla, černý strop a multifunkční sportovní volant.

Škoda Octavia i ještě praktičtější Škoda Octavia Combi mají pro modelovou paletu značky mimořádný význam. S debutem první novodobé generace modelu Octavia v roce 1996 začala aktuální úspěšná historie značky Škoda. Dnes už je bestseller, vyráběný v hlavním výrobním závodě v Mladé Boleslavi, synonymem české automobilky a je považován za srdce značky.

V současné době se v segmentu kompaktních vozů úspěšně prosazuje již třetí generace tohoto modelu. Dosud bylo zákazníkům dodáno více než 5,5 milionů vozů Octavia a Octavia Combi. Nejen české motoristy si Octavia už od první generace získává skutečně objemným a výborně přístupným zavazadelníkem, a to jak v případě kombíku, tak verze liftback. Jde o první vůz mladoboleslavské automobilky, který vznikal zcela pod taktovkou Volkswagenu. Nakonec stojí na koncernovém podvozku (v případě první generace vozu převzatém od modelu VW Golf IV) a používá koncernové motory.

Mohlo by se vám líbit...

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.