AURES Holdings od ledna do září prodal více aut než za stejné období loni

Přestože rok 2021 byl pro síť AAA AUTO a Mototechna s 86 tisíci prodaných aut rekordní, letošní čísla za devět měsíců jsou zatím o téměř 7% výše. I to svědčí o obrovském zájmu o ojeté vozy v České republice.

Skupina AURES Holdings, provozovatel sítě autocenter AAA AUTO, Mototechna, Auto Diskont a Driverama, za 9 měsíců letošního roku prodala 69 100 aut. To je oproti stejnému období loňského roku růst o 6,7%. Z celkového objemu se 38 100 automobilů prodalo v České republice, 14 400 vozů na Slovensku, 15 400 v Polsku a 1200 v Německu. Skupina také otevřela novou pobočku v polské Poznani a přesouvá autocentrum v Ústí nad Labem na novou lokalitu s větší kapacitou. V těchto dnech také AURES Holdings spustil nový systém pro řízení svých obchodních procesů, jehož cílem je zrychlení služeb pro zákazníky.

„Dosavadní výsledky prodejů za devět měsíců letošního roku jsou pro nás zatím nejlepší v naší třicetileté historii, kterou si v letošním roce připomínáme. Oproti loňskému roku jsme za stejné období prodali o 4350 vozů více, a to přes všechny faktory, které celkově na ekonomiku působí, jako je inflace, dozvuky covidu, nedostatek nových vozů a válka na Ukrajině. Našemu dobrému prodejnímu výsledku jistě pomáhá i to, že se podle našich statistik na rozdíl od ostatního zboží ceny ojetých vozů už od dubna prakticky nezvedají,“ říká Karolína Topolová, generální ředitelka a předsedkyně představenstva AURES Holdings.

Skupina dále pokračuje ve zvyšování své nabídky, a to zejména prostřednictvím otevírání nových poboček a zvyšováním kapacity těch současných. „Otevřeli jsme novou pobočku v polské Poznani s kapacitou až 500 aut. V Ústí nad Labem přesouváme autocentrum na novou lokalitu. Jeho kapacita se zvedne ze 150 nabízených vozů na 300,“ uvedla Karolína Topolová.

V rámci inovací skupina dokončila projekt AURES Core Business Systems (ACBS) na řízení zákaznického procesu. „Za tímto projektem je 2,5 roku práce týmu 40 lidí. Náklady na vývoj systémy dosáhly 70 milionů korun. Spuštění ACBS bude znamenat výrazné zrychlení procesů výkupu a prodeje aut pro zákazníky,“ řekla Karolína Topolová. V oblasti ESG se skupina zejména soustředí na aktivity v oblasti ochrany životního prostředí. V červenci AURES Holdings získal certifikát systému řízení ochrany životního prostředí ISO 14001.

„Postupně se také v naší flotile prosazují plně elektrická vozidla, což souvisí s naším cílem snížit emise výfukových plynů u prodaných vozů do roku 2025 ve srovnání s rokem 2018 o 40%. Mimochodem, tento cíl se daří plnit velmi rychle, protože již nyní jsme tyto emise snížili o 21%. V rámci naší skupinové ESG strategie také chceme, aby do roku 2025 bylo alespoň 40% firemních vozů hybridních nebo plně elektrických,“ uvedla Karolína Topolová.

„S cílem snižování uhlíkové stopy také souvisí náš plán rozvoje fotovoltaiky. V první fázi bychom v příštím roce rádi zprovoznili tři fotovoltaické elektrárny na našich pobočkách v Praze, Brně a v Piasecznu u Varšavy. Celková plocha osazená fotovoltaickými panely bude téměř 3000 m2. Jejich celkový výkon ve špičce by měl dosáhnout zhruba 580 kilowattů,“ dodala. „Samozřejmě jsme zavedli i energetické úspory. Máme zpracovaný manuál energetické disciplíny se závazně stanovenými teplotami na jednotlivých pracovištích,“ doplnila.

Od července tohoto roku se AURES Holdings stal oficiálním automobilovým partnerem jednoho z nejlepších fotbalových klubů v České republice – SK Slavia Praha. Klubu společnost poskytla 30 vozů z nabídky značek Mototechna a Mototechna Drive. Smlouva o partnerství je podepsána na dva roky s opcí. Třicítka je v tomto partnerství téměř magickým číslem, protože AURES Holdings oslavil 30 let na trhu a Slavia na podzim oslaví 130 let od svého založení.

„S českým fotbalem naše společnost různými formami spolupracuje již šest let, protože fotbal je pro nás z hlediska marketingu velmi atraktivní. Zajišťuje nám přímý a častý kontakt s našimi potencionálními zákazníky z řad fotbalových fanoušků, ale i byznysových partnerů. Pokračuje také partnerství s druhým největším pražským klubem AC Sparta Praha,“ uvedla Karolína Topolová.

V marketingu AURES Holdings také nadále pokračuje ve spolupráci s českými, slovenskými a polskými osobnostmi a sportovci. V České republice jsou to herec Richard Genzer, tenisové sestry Karolína a Kristýna Plíškovy, bojovník MMA Karlos Terminátor Vémola, organizace Oktagon, promotér a spoluvlastník organizace Oktagon MMA Ondřej Novotný nebo modelka Renata Langmannová. „Minulý týden jsme nově zahájili spolupráci se zpěvačkou Monikou Bagárovou, která se stala tváří značky Mototechna,“ řekla Karolína Topolová. Na Slovensku jsou tvářemi značek skupiny bojovník MMA Samuel Pirát Krištofič a herec a youtuber Richard Szalai. V Polsku AAA AUTO spolupracuje s modelkou a influencerkou Marcelinou Zawadskou.

Mohlo by se vám líbit...