AAA AUTO otvírá všech 22 autocenter s nabídkou 9200 vozů

Po lockdownu AAA AUTO startuje s nejširší nabídkou ojetin v České republice. Zavedený on-line prodej ale zůstává, jako další možnost nákupu ojetého vozu.

Díky rozvolnění protipandemických opatření největší síť autocenter ojetých vozů AAA AUTO a Mototechna po více než čtyřech měsících otevírá všech svých 22 prodejních poboček v České republice pro veřejnost. Bezpečný prodej bude probíhat za dodržování striktních hygienických opatření, požadovaných ministerstvem zdravotnictví. Nadále si budou moci lidé koupit vůz také on-line, bez nutnosti návštěvy pobočky.

„Na otevření jsme byli připraveni. Vozy byly vyčištěné, vydesinfikované a přichystané k prodeji, stejně tak jsme provedli generální úklid poboček. Jsem ráda, že rozvolnění přišlo ještě do hlavní sezóny, která je vždy nejsilnějším prodejním obdobím roku. Na jaře se celý trh ojetin probouzí a je dobře, že u toho můžeme být s otevřenými autocentry. Na našich 22 tuzemských pobočkách máme k prodeji připraveno 9200 vozů, což je nejširší nabídka v České republice,“ uvedla Karolína Topolová, generální ředitelka a předsedkyně představenstva AURES Holdings, provozovatele mezinárodní sítě AAA AUTO.

„Zájem o ojeté vozy je velmi vysoký, to ukazují i nevídané objemy on-line prodejů, které byly až do neděle jedinou možností, jak si ojetinu pořídit. Letošní rok bude zcela jistě nadále v rámci pokračujících protipandemických opatření a dovolené se budou odehrávat převážně autem po Česku. Auto bude i nadále bezpečnějším způsobem dopravy než vlak nebo autobus. To vše jsou faktory, které hovoří pro rychlý růst prodejních čísel. Proto chceme rychle zvýšit naší nabídku až na 10 000 vozů,“ doplnila Karolína Topolová.

„V současné době se každý obyvatel České republiky může na naší pobočku dostat nejpozději do 30 minut,“ říká Karolína Topolová. I nadále je samozřejmě možné vůz u AAA AUTO zakoupit on-line s dovozem domů nebo s vyzvednutím na pobočce. Tento způsob prodeje zavedený v době lockdownu se velice osvědčil a ukázal, že část motoristické veřejnosti preferující nakupování on-line vítá i možnost zakoupení automobilu přes internet.

Síť AAA AUTO již od začátku pandemie koronaviru pravidelně dezinfikuje nabízené vozy i prostory svých poboček. Prodejci, jejichž zdravotní stav pravidelně kontroluje, používají ochranné prostředky, roušky a rukavice. Zákazníci mají v autocentrech k dispozici jednorázové rukavice a dezinfekci a zejména dostatek osobního prostoru tak, aby se nemuseli setkávat s dalšími klienty.

„Budeme samozřejmě dbát na všechna pravidla, požadovaná ministerstvem zdravotnictví a ministerstvem průmyslu a obchodu, jako je pouze jeden zákazník na 15 m2 plochy, dvoumetrové rozestupy, bezhotovostní platby a zkrácení doby pobytu zákazníků u nás na nezbytné minimum. Naše areály mají rozlohu mnoha tisíc metrů čtverečních, mnoho činností se odehrává venku a ke koncentraci zákazníků na jednom místě či v uzavřených prostorách nedochází ani za běžného provozu,“ vysvětlila Karolína Topolová.

I z tohoto důvodu bylo uzavření provozoven s venkovní prodejní plochou – tedy včetně autobazarů – naprosto nelogické a jen to vypovídá o chaotickém přístupu vlády ČR k řešení pandemie Covid-19, který nezřídka vypadal jako záměrná likvidace menších podnikatelů. Řada podnikatelských subjektů se kvůli tomuto přístupu vlády dostala do existenčních potíží, což dokazuje i počet ukončených či pozastavených živností. Pokud se budeme držet jen obchodu s ojetinami, zde měli stejně jako v jiných segmentech podnikání jistou výhodu velcí obchodníci, kteří disponují většími prostředky, díky nimž se lze s takovou situací lépe poprat. Přesto i ti budou nyní počítají značné ztráty.

AAA AUTO a Mototechna díky inovativnímu přístupu AURES Holdings udávali v segmentu ojetých vozů i v době uzavírky směr. Zavedením on-line prodeje v oblasti ojetých automobilů se tyto značky opět ukázaly jako průkopnické. Skutečné výhody z těchto inovací ale budou těžit teprve v budoucnosti, kdy uplatní tyto nově získané zkušenosti. Lze tedy předpokládat, že ještě zvětší svůj náskok před konkurencí – zde je na místě říci, že půjde o posílení pozice na trhu získané poctivou prací v nepříznivých dobách a ve finále z toho bude těžit i zákazník. Vlastně už teď se tak děje, když si lze i ojetinu pořídit z pohodlí domova.

Mohlo by se vám líbit...