AAA AUTO chce téměř zdvojnásobit počet poboček v Polsku

Mezinárodní síť autocenter AAA AUTO chce do konce příštího roku téměř zdvojnásobit svou přítomnost v Polsku a dosáhnout ročního prodeje 25 000 vozů oproti plánovaným zhruba 15 000 v letošním roce. Polsko tak překoná v prodejích síť AAA AUTO na Slovensku a v počtu poboček se téměř vyrovná České republice, kde společnost před 27 lety vznikla.

„Denně již v Polsku prodáváme 46 vozů. V letošním roce jsme za první tři čtvrtletí v Polsku prodali již 11 000 aut, což je oproti stejnému období loňského roku růst o 64%. Na konci roku bychom se rádi dostali až na více než 15 000 vozů. To ukazuje vysoké tempo naší tuzemské expanze. Letos jsme zde již otevřeli dvě výkupní a dvě fullservisové pobočky, naposledy minulý týden velké autocentrum v Lodži, kde jsme vytvořili 50 pracovních míst. Do konce roku chystáme ještě dvě výkupní místa, různé pobočky také postupně rozšiřujeme – letos to byly Katowice a Wroclaw. V příštím roce bude následovat otevření řady dalších zastoupení, rádi bychom se celkem dostali až ke dvaceti pobočkám a 25 000 prodaných aut,“ uvedla Karolína Topolová, generální ředitelka a předsedkyně představenstva společnosti AURES Holdings, která síť AAA AUTO provozuje.

Růstu prodejů by mohl pomoci i pokles odbytu nových vozů, který je dle zkušeností AAA AUTO často následován větším zájmem o ojeté vozy. „Naše zkušenosti říkají, že to za určitých podmínek může být růst až o deset procent,“ dodává Topolová. Další zvýšení počtu prodaných aut v příštím roce bude opět provázet masivní expanze do další polských regionů.

„Do konce tohoto roku otevřeme výkup ve městě Tychy a na severu Poznaně, kde už máme i prodejní autocentrum. V prvním čtvrtletí 2020 bychom měli otevřít ve městech Bydgoszcz, Kielce a Tarnow. Do konce příštího roku bychom rádi otevřeli druhou fullservisovou pobočku ve Varšavě a první v Gdaňsku. Výhledově bychom chtěli otevřít i pobočky v městech Rzesow, Lublin či Rybnik. Rovněž bychom v příštím roce rádi začali vykupovat na severu Wroclawi, a ve městech Gdynia a Toruń,“ uvedl ředitel sítě AAA AUTO pro Polsko František Švec.

Společnost k podpoře svého byznysu v Polsku také založila v Lodži-Rzgówě specializované logistické centrum, které vykupuje vozy a distribuuje je na další pobočky v síti. „Každý vůz může mít v různých částech země různou likviditu a podle toho je na pobočky distribuujeme. V průměru se na prodejních pobočkách prodá 41% aut, které pocházejí odjinud. V letošním roce převážíme na jiné pobočky 1800 automobilů měsíčně, některé z nich i vícekrát. To je model, kterým se zcela lišíme od konkurenčních prodejců – tam většinou prodávají na pobočkách vozy, které ve stejném místě i vykoupí,“ uvedl provozní ředitel AURES Holdings Petr Vaněček.

V současné době má AAA AUTO v Polsku 12 poboček, z toho 6 výkupních a 6 prodejních. V Polsku zaměstnává 462 lidí a v souvislosti s chystanou expanzí v blízké budoucnosti nabídne práci dalším nejméně osmdesáti. V loňském roce prodala síť AAA AUTO v Polsku, České republice, na Slovensku a v Maďarsku celkem 83 000 automobilů a historicky dosáhla počtu 2,3 milionu zákazníků, kteří u ní prodali nebo zakoupili automobil. Celkově v AAA AUTO pracuje na 56 pobočkách 2900 lidí.

Mohlo by se vám líbit...

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.